Tokyo!

Min sambo har blevit bjuden av sitt jobb å ska åka dit!!! så jag sa att han skulle packa i den STORA väskan såkunde han handla åt mej!!!! =0)!
Det är han å 2st killar till som ska åka med de som har kontakter med dom i Tokyo...det blir en studie resa!!!
VArför kan inte mitt jobb bjuda på någe sådant!!!

Jaja!!! nog  om det!!! :o) men jättekul är det ju för honom!!!! =0)

Idag har vi bowling å käk med våra trogna grannar på schemat!!! det ska bli kul!!! å det är bara -8grader såhär på morgonen med!! så det ska bli härligt att gå med hunden, i jämnförelse med igår....när mina lår började att värka!!! å hunden stutsade runt på alla 4a!!! han frös om fötterna!! täcke har han!!! men han gillar det inte!!!

http://www.sockerkonst.nu/

Kolla in de ovan!!! min syra tycker att jag ska anmäla mig till någon uta hennes kurser!!! det skulle va kul!!! men då tycker jag att hon ska gå med!!! jag gillar ju inte at gå på sådanna själv!!! =o)

Nä nu ska jag göra frukost!!! det får bli en mixad med en massa frukt!!!! Mums!!!

Vad ska ni ha för er i dag då???

Kram!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Det låter lite surt och avundsjukt här mellan raderna tycker jag... hi hi... ;) Men hoppas att han handlar hem en massa skoj åt dig i stället.

Hoppas ni har lite "svalare" i dag.

Jobb för mig.

Kram!

2009-01-17 @ 13:47:54
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0