So What??

Nu kollar jag Lets dance! tycker lite synd om Kitty!! jag tycker hon e cool på något sätt....hon kör sin grej liksom!! :0)

Denna vecka har snart passerat med!!!
Fick böckerna från adlibris så jag har börjat att läsa den nu!! mycket bra tycker jag!!!
Legat på spikmattan har jag gjort med!!!
Å jobbat lpnga dagar!!!
Tvättat en massa!! e man dum å sparar så får man skylla sig själv!
Däpt i däsan e jag med =0)

Imorrn ska jag å sambon åka å handla lite hrejjer bla d han ska ha med på resan, en ny skjorta tex.

Annars tor jag att helgen blir lungn å skön! precis vad jag behöver ha känner jag!!
Nästa helg jobbar jag!!

nu ska jag hejja på dansarna!!!

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kram!!!

Uppdatering: Min favvo för kvällen var Niclas Wahlgren! =0), Nu ska jag se vem som får lämna det hela!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Vi såg ingenting i går kväll, hade strömavbrott i 4 timmar från kl 19.00. Kul va? Då hade jag önskat att jag hade en spikmatta nästan.

Hoppas att helgen blir bra! Här är det snöstorm, riktigt busväder.

Kram kram!

2009-01-24 @ 14:38:05
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0