Ny dag!

Har passerat!
Har precis äte....nudelwok! =0) Köpt.... det e rätt tråkigt att stå å göra mat själv! otroligt dumt när man inte behöver!!! Jag får ju äta hos mina snälla föräldrar nu med!!! men idag hade jag köpt vegetarisk nudelwok! helt ok faktiskt!!!

Igår kollade jag på "Svenskar i thailand" eller vad de heter på tv4....Höl på att skratta ihjäl mej!!! det var ett par som beställt rum...Ett dubbelrum...men de måste klaga...för i katalogen stod det ju DUBBELrum... de trodde att det va 2st rum....men HALLÅ!!!
HAhaha!!! jag garvar ännu när jag tänker på dom.... det var bättre att de skrev hur många bäddar det fanns i rummet ist sa d.... jaja!!! jag håller nog tyst vad jag tycker!!! =0)

Idag har sambon ringt en snabbis!!! det hade de bra men det var dyrt...speciellt maten sa han!!! Imorrn skulle de till Kyoto.... Jag saknar han iaf!!! ;0)

Nu håller jag på att tvätta!!
Tänk att man e duktig på att sammlatvätt!!!

Nu ska jag gå till soffan å glo lite!!! sedan måste jag göra iårdning matlådan tills imorrn!!!

Tjing Tjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0