Ledig!

Idag ska jag vara ute !! det är nämligen på 0!!!! härligt!!! Nu kan man hänga bort sin jätte täckjacka å ta sin vanliga igen!!! Ja man vill ju inte frysa!!! så man får snällt hänga in den i garderoben så länge tills nästa kyl sväng!!!


Nu ska jag äta ost å skinksallad som jag fixade i ordning igår till frukost/lunch å sedan ska jag gå en sväng till *E* som jag inte nästan träffat någe sedan hon kom hem ... å imorrn far hon å hennes gulliga *A* hem igen!!! Å inväntar att bäbis ska komma ut!!!


Så ligger dagen förtillfället!!!


Kalajset igår fick jag några bitar tårta!!! det var jättegott!!! att äta det någon annan bakat!!! ;o) Sedan satt vi å kollade på jackass filmen....vissa saker grymt roliga å vissa saker= kräkvarning!!! Urch!!! Tur man kan vrida bort huvudet å slippa se eländet!!!


Idag jobbar sambon så man e ensam å alena!!! Har förståss hunden!!! =0)



Kommentarer
Postat av: cillen

Nu har vi bokat flygbiljetter! Vi kommer den 5:e februari och stannar till den 9:e. Scary att flyga med Bebis, hoppas att det går bra!

2009-01-08 @ 19:42:50
URL: http://www.metrobloggen.se/regnbagsmamman
Postat av: C a m i l l a

Kikar in och önskar en trevlig helg! Jag hade tänkt ha en bloggfri fredag-söndag, men det gick ju inte bra med mina "förbud" som vanligt. =)

Kram på dig!

2009-01-09 @ 17:46:10
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0