Har inte vant mej vid att det är Januari....

Ojoj!!! vilken dag!!!

Det har varit kring -20 hela dagen ...nu e det -23!!! hej hopp!!!

Har inte gjort någe alls idag!!! en mini prommis med hunden å sedan har jag städat å satt upp mina ny gammla lampor!!! bild kommer sedan!!! jag har inte haft tid att fota!! =0)

Nu har grannen nyss gått hem, vi har druckit en cider å en varm Lomomba! det var gott!! med en klick grädde!!

Till middag blev det ju tacos...sedan en hembakad bisqvi, sedan har jag ätit lite dill chips!
Nu ska jag gå till tv'n, sambon har ju tagit hem hela serien Las Vegas som jag tycker är rätt kul!!!

Ska äta lite kärnfria vindruvor till d!!! Mumms!!

Hoppas att alla har haft en bra lördag!!! Å jag hoppas att det blir varmare imorrn!!!

Då ska jag fota ! åja har glömt att säga att sambon köpt kamera eller vi =0)...en Cannon systemkamera 40d( heter modellen!) Kanske att jag ska lära mej att fota finare bilder än vad jag har nu!!! HAhaha!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0