Det blåser!!!

Fast det vrkar vara ganska härligt ändå eftersom det e på 0 ute.....men det tar i rätt bra!!!  aja bara att gå ut....även om man inte kanske har lust!!! =0) så vill ju alltid hunden ha en prommis iaf!!!

Nu är julen borta !!! Tomt!! granen tog jag bort alldeles nyss .... så tomt det blev utan den!!! Men gud så ljust å härligt!!!! en renare kännsla tycker jag!!!! julen e fin , men det känns alltid kul när den e borta med!!!

Nu strax ska jag ta å äta upp tacopajen som blev över!!! först ska jag skära till lite sallad tror jag!!! sedan tror jag inte det kommer att hända så mycket mera idag!!! men men!!! det eganska härligt det med!!!

Imorrn börjar en ny jobbvecka med!!! jobbar till 19 alla dagar!!! tänka att veckorna går så himmelens fort!!!! snart skulle vi ha åkt på ac/dc med!!! men vi köpte ju biljetter till göteborg ist å sålde till globen!!! men vi har ju Metallica i mars!!! veckorna går ju fort så snart fyller jag år oxå!!! Då tror jag att jag ska ta ledigt sista april å första maj!!! eftersom jag fyller 30!! :o) så så vet man ju inte riktigt vad jag ska hitta på!!! haha!!

Nä nu ska jag försöka hacka sallad å äta å sedan ge mej ut i blåsten!!! på en prommis med  hunden!!!!



Nu längtar jag till våren!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0