-28 grader....burr!!!

Ja denna dag började ju bra!!! med ett antal minus igen!!! NÄÄÄ!!! nu vill man ha vår å inte sådanna kalldagar igen! DEt bästa md dom är att det e såååå klart ute!!!

Idag blir det jobb!! börjar kl 12:00 idag!!! sedan till kvällsmat blir det varmamackor! Det står stilla vad det gäller kost numera!!! Men jag ska ta med en pajbit på jobbet med!!! =0)

Imorrn kanske vi ska åka till stan å  bowla å käka!!! Förhoppningsvis blir det så iaf!!! Det ska bli kul ...det var ju ett tag sedan vi var dit!!!

Annars är det inget som har hänt här hemma!!! inte änn iaf!!! :O)

Idag kommer nog våra böcker som vi har beställt!!! Jippie!! då kan jag börja läsa igen!!! men om jag tror mej själv rätt idag så blir det inge läsning!!! De får vi ta en annan dag isf!!! :o) ska jau kolla på spåret!!! hihihi!!! Å jag e nog alldeles för trött så jag kommer att somna som en stock när jag väl lägger mej!!!

Näe!!.... Det verkar inte lockande att gå ut menman måste ju!!! Nöden har ingen lag som det heter!!! :o) Säger hunden!!! hihii

Ha en finfin fredag nu!!!



En sådanhär kall dag skulleman vilja vara på ett varmare ställe..... iaf jag!!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Näää, det är ju omänskligt kallt! Här har vi haft -15 grader i dag och samma soliga, klara väder som ni har. Men -29... usch! Törs hunden gå ut överhuvudtaget?

Kramar! Trevlig helg!

2009-01-16 @ 18:25:43
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0