-22 grader!....

Ja här va det inte varmt idag!!! Burr burr men det går ju mot varmare årstider...hahaha!!!


Idag tänker jag ta det piano! hade tänkt att gå en långprommis med hunden men jag vet inte om det blir något av  eftersom det var så kallt!!!


Kansk jag går upp på övervåningen å tar det sista flytt kartongerna....inte för att det e så lockande!!! men då kanske jag ka köpa tapeten till ett utav rummen som jag vill ha!!! en turkos fond tapet ;o) vet inte om sambon tillåter d!!! men det sitter en knallblå mörk blå tapet i det rummet!!!

Kanske måste jag lägga upp en bild på den sedan!!!


Annars e det köket som e prio 1 pga den muppiga tapeten som inte vill sitta uppe utan har släppt!!!


Prio 2 är det lilla badrummet uppe som måste göras iårdning!!!


Alltid finns det hål att stoppa lönen i!!! men vad gör man inte för att få det lite nice!!! ;o)


Nu ska jag värma baguetter!!! å äta lite frukost/lunch!


Sedan ikväll blir det tacos!!! det var längesedan nu!!!


Ha en fin lördag!!! vi höres nog igen!!!


Å kul att yterligare en person hittat hit!! eller hur Jovi! :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0