Vart är orken??

NÄÄÄÄ!!!!
Nu får det verkeligen va slut på kylan.....-27 grader i morse å när  jag gick hem med hunden -22.....Vågar inte kolla hur många grader det är nu!!! GAAAAAA nu e jag less!!!

Här har det inte hänt någe särskilt....det finns massor jag kan ta mej för känns det som men ingen ork!!! jag e lite less!!!
Ska ha grannarna över på lördag! vi ska äta 3rätters å glo på schlager!! inte för att det var någe att se tyckte jag....

Har inte ens fotat vad jag fick av sambon....men jag lovar att jag ska göra det en annandag!!!  =0)

Annars flyter det väl på som vanligt!!! idag på jobbet hade jag halsduk!!! hihiih!!! men vadå??? jag tänker inte bli sjuk pga att de inte kan få årdning på värmen...så där satt jag i kassan med en halsduk lindad runt halsen....man skulle behövt fingervantar med å mössa!!!!
Det blir så dragit när sjut dörrarna går upp + att de har öppet till lagret oxzå!!!

Men snart ska vi ju te stockholm iaf!!! lite ljus i mörkret!!! på Metallica!!! å snart e det ju vår konsert som vi bytte mot ullevie...med ac/dc!!! ska bli kul å kolla recentionerna av den sedan!!!

Igår satt jag å sappade å missade helt att nya 24 skulle börja....så det var en film innan sesong 7 började , som utspelade sig innan serien...för att hänga med så skulle man ju ha sett den!!! jag såh kanske 30min av filmen men hela 1a avsnittet!!! å jag älskar verkligen den serien!!!! =0) Jag e ju ett Kiefer fan!!!

Nu ska jag gå å försöka göra något!!! ikväll e det ju semestersvenskarna!!! å det måste man ju se på!!!

HA det FIIIIIINNNNNNNT!!!!!
KrAm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0