Tillbaxs!

Nu e jag tillbax igen efter några dagars uppehåll
...detta har jag gjort!!!

fredag jobbade jag hela dagen å kom inte hem förrns efter kl 18:00 så jag blev gäst hos mamma å pappa!!! kja sov över där eftersom jag ändå skulle jobba lördag!!
Vi kollade på lets dance!!! sedan hade jag köpt en skvaller tidning som jag bläddrade i å åt lösgodis!! =0)

Lördag: vaknade lockade håret å for på jobbet....blev där till kl 15:15 ... sedan for jag hem å sedan for jag å grannen på kina resturangen å åt!! Men hallå det tar tid att bara få beställa lite käk där!!!
Vi fick sitta å vänta i 45minuter på å bara få beställa maten!!!....=0)
Jag tog biff med bambuskott å champinjoner å räkchips!!!
Vet inte om magen min krymt eller så...jag fick i mej liiiiite liiiite granna bara!!!

Sedan for vi hem till mej å kollade körslaget å innan d for vi till jobbet å köpte glass!! så vi tog efterätten här kan man säga!!! =0) Kaffe å glass!!! Mumma!

Idag har jag haft en slöardag så här långt!!!! det är kallgrader här .... -17 tydligen!!! det var inte så trevligt!!!

Igår ringde sambon med!!! han har det bra!!! men han kommer hem snart!!! om sisådär 3dagar om man räknar med idag!!! jag längtas så!!! ;0)

Nu ska jag göra ett ryck här hemma!!! måste käka lite å sedan ska jag ut i det kalla vädret!!!! me min trogne följeslagare!!! lilla hunden!!!

Kram!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Å, vad du längtar efter mannen nu. =) Jag har faktiskt inte heller varit utan min man i mer än ett par dagar, sedan han och jag träffades - en vecka kanske är längre än man tror. Kanske kärlekslängtan som gör att du tappar matlusten?

Här var också kallt i dag, men inte lika kallt som uppe i norr.

Kram kram!

2009-02-02 @ 13:46:24
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: regnbågsmamman

Det finns en utmaning till dig på min blogg!

2009-02-02 @ 14:27:14
URL: http://www.metrobloggen.se/regnbagsmamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0