The Cranberries...

Idag har vi varit ute å gått med hunden i det finfina vädret som var!!! det var trevligt å riktigt soligt å den värmde lite med!!!

Annars har sambon fixat Spotify åt mej!!! så nu kan man lyssna på en massa låtar!!!

Kom ju på ett par gammla favvosar som jag sett med!!! med syrran å sambon när vi nyss träffats.. The Cranberies!!!
Det var ju konstig att man glömt dessa gammla godingar!!! har ju sett E-type med!!! hahaha!!!

Annars har det varit en ganska lungn å behaglig dag!!! imorrn tog jag på mej att jobba extra i 6 å en halv timme!!! det blir ju pengar iaf!!! :o)

Nu ska jag göra en blogg runda å kolla in alla bloggar jag följer med!!!

Till veckan blir det STORA skärpningen med sötsaker!!!! ska förbjuda dessa nu!!! huuuuga!!! =0)

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0