Objudna gäster..! -VA jag tänker inte bjuda dom på kaffe....

Typ i den stilen.... ja om ni läste mitt förra inlägg ang. myrorna så förstår ni varför!!!
Det är bara att ringa anticimex på måndag....alltså imorrn!!! imorse när jag gick upp för att ge dogelidog maten så var det myror precis överallt....i diskhon, på spisen, på kakel, på golvet....ja ni fattar!!
Det var bara att börja döda de jäklarna!!!

Pratade med grannen igår å de har haft samma problem med dessa myror fast dom hade det värre.....tåm i sovrummet!!!! HJÄLP!!!!

Så imorrn blir det tillatt ringa anticimex!!!! Verkligen!!

Hoppas eran gårdagskväll var lika kul som våran!!! Vi åt å drack vin!! ett mycket gott vitt vin var det!!! jag kan återkomma med vad det heter en annan gång!! då jag har ställt det i bevaring från myrorna!!!
Vi hade det jätte kul igårkväll!!! 
Vi kollade melodifestivalen å jag hejjade på Lili & Susi!!! jag tyckte det var ganska kul å se....de hade inte ändrat sin koreografi (heter d det??)  sedan d var som mest poppis!!!  =0)
Annars tycker jag att de har tjatat ut denna Melodifestival....det var bättre förr!!! tycker jag!!! =0)

Näää nu ska jag ta å väcka sambon å dricka kaffe!!! å ta en chokladbit!!!

Här skiner solen å det ser riktigt härligt ut ute!!!

Hej hej!!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Nä, fy vad äckligt med myror i köket! Ska inte de sova den här årstiden???

Lite taskigt av er att inte bjuda dem på Gevalia ändå...

Jag gillade festivalen skarpt i går. Måns är ju så söööt (eller jag menar braaa) och Lili & Sussie var jättebra också.

Kram!

2009-02-15 @ 13:33:43
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

JA jag vet!!! det e skitäckligt!! fattar inte varför de e vaken....Tydligen har myror varit problem på just detta stället!!! i området!!!

BLÄ!!! Anticimex here we come....

2009-02-15 @ 16:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0