Hello Kitty!

=0)
Nu har sambon kommit hem!!! Jag e såååå glad!!!
Fick presenter med!!! typ Kimono fast det kallades någe annat! (habbi?) Å en liten söt Hello Kitty figur!!! så jag blev såååå glad!!!
Hunden blev inta alls så glad som jag trodde....det var mest...jasså kommer du hem...jaja jag går å kollar läget å sedan försvinner han å lägger sig igen!!! hihiih!!

Idag ska sambon på möte å jag ska till frissan å klippa å slinga eller göra något kul....vill inte ta nå mycke på längden nu när jag väl fått ut håret en bit!!!!

Nä nu ska jag fixa käk!!!

Vi höres!!!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Oj, vad glad du låter! =) Skönt att ha sambon hemma igen. Vill gärna se lite bilder på dina grejor, om du orkar. :)

Lycka till hos frissan.

Kramar!

2009-02-04 @ 13:13:38
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0