Det snöar å snöar, å snöar, å snöar......



Ja visst gör det d.... har varit ute 2ggr redan...vart ska detta sluta???
Sambon tyckte att det va kul att rulla ut motorcykeln mitt i allt snöande....jag ser ganska dum ut där jag står å pratar med grannen...hahaha!!! Visste inte att jag kom med kan jag säga!
Det vräker ner snö här... 3dm om inte mera.... det känns i ryggen att man skottar!!!  vi har ju snö överallt!!! det kommer att ligga kvar till midsommar som det känns!!!

Igår hade jag främmande av min barndomskamrat C å hennes baby T! vi satt å surrade å åt smörgåstårta!!! mycket gott!!!
Sedan va vi till grannen å åt räkmackor!! snacka om att bli räkförgiftade i helgen!!! tur att det e såå gott!! Vi hade med oss ett vitt bubbligt vin!!! som var jättegott!! kommer inte ihåg vad det heter!!! ska försöka att komma på det senare!!!

Hunden ligger på golvet!!! han tyckte inte att det var spec kul att vara ute!!! jag som hade tänkt att gå en prommis men jag tror vi hellre stannar inne idag!!!

Ha en FIIIN!!! Söndag!!! =0)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Usch vad snö ni har! Här har det också snöat rejält sista dagarna, vi har nog fått 2-3 dm igen. I Stockholm var det däremot snöfritt, gränsen gick vid Uppsala ungefär.

Kram!

2009-02-09 @ 20:49:29
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0