AC/DC...

YES!!!


Bra betyg från tidningarna!!! det e lovande....synd att vi inte skulle fara till helgen som tänkt!!! men vi har ju vårat roliga kvar ändå!!! =0)


Nu verkar det kirrat.....att vårt arbetsgäng ska åka till nuevo Estockholmo å kolla på Brolle i Buddy Holly!!!! kul!!! KUL!!! jag har inte varit på sådanna tillställningar förut så det kan ju bli spännande!!! =0)


Å vi drar neröver jag å sambon den 6mars!!! å se Metallica den 7e i globen!!! är fortfarande sur över att inte de ska ha en utomhuskonsert....såg att de skulle till Hultsfred!!! =0( ..... men men !!! man kan ju inte få allt inte!!!


Idag har jag jobbat å sedan va vi till vetrinären å kollade ögonen på Wow Wow å de tog odlingar men de visade sig inte vara något!!! En matte som oroar sig i onödan!!!! men jag e ju så rädd om min plutt!!!! =0)


Imorrn har jag ganska lång dag...9:30-19:15 .... men men !!! jag tog ledigt i helgen!!! Lovely!!! =0) annars var det ju min jobb helg!!!! men det kommer flera sådanna!!!! i know!!!


Nu lyssnar jag på en massa gammalt på Spotify!....The definitive 70's!!! hihihi!!!  Ibland kan det vara riktigt kul att lyssna på gammla låtar tycker jag!!!

På tal om gammla låtar ska pappa få LarzKristerz av mej å sambon!! så jag måste beställa den skivan!!! ikväll!!! funderar på en Kinsella bok åt mej med när jag liks e på g!!!!

Nu ska jag ta å göra d!!!

Ha det gott bloggisar!!!


Hade jag rätt om bären?? att om det e mycket blir mycket bär blir det mycket snö!! -Tror d! =0)


Uppdatering: har klickat hem både Larskristerz åt pappa till födelsedags present å Sophie Kinsella's-shopoholick får en syster!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0