Skavlan ikväll!!

Ja ikväll spelas det in på tvn det kan jag lova!!
Skavlan's sista för i år tror jag det är å självaste robbie williams ska uppträda med en ny låt !! å vara gäst naturligtvis!!! ooooooo vad kul!!

Ikväll kommer våra kära grannar över med på mat!
Det blir iaf grillad marinerad kycklingfile med hemgjord klyftpotatis å sötpotatis, egengjort kryddsmör (av sambon) förrätten blir toast skagen(hemgjord) tror jag ej riktigt bestämmt! å efterrätten blir egengjord brownie med en gräddklick å en liten punch!! =0)

Ska nog kanske spela någe spel sammt ha idolfinalen på den kan man ju inte missa!

Nu ska vi snart åka på mitt jobb å hälsa p första ggn med lillen!! sedan ska vi även handla å besöka mamma med lillen på hennes jobb!!

Tur att man hunnit med mycket nä man varit vaken ett tag ! 2st tvättar tvättade, jag har strukit kläder, skalat potatis till middagen!,bäddat rent i sängen., druckit ett x antal koppar kaffe....känner mig lite överdoserad av koffeinet nu...hoppas jag ite får ont i huve som jag brukar få om jag dricker förmycket kaffe!!! =0)



GLÖM EJ SKAVLAN!!  ikväll nu då kära läsare!! Kram å fin fredag på er!!!


Kommentarer
Postat av: mina

Det gäller att ta massa bilder på magen nu innan den är borta..för allt kan ske vilken dag som helst som han är hos oss..om han nu inte bestämmer sig att stanna kvar in i det sista.hihii..bara för man längtar så mycket så kommer han stanna där inne.när tror du att han kommer? kram kram

2009-12-11 @ 11:36:24
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: emma

hej du! min gamla blogg e förstörd, nånting hände, så jag har ny bloggadress nu och det är www.trollbollsmamma.blogg.se



min gamla blogg var www.lillemspems.blogg.se



kram/Emma

2009-12-11 @ 11:37:48
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Camilla

Mamma ringde faktiskt och tipsade om att Robbie var på Skavlan i går (hon gillar också honom). Lite mysig intervju faktiskt - och kär är han också. :)

Däremot tyckte jag att låten han spelade på slutet var lite seg, men den kanske kräver ett par lyssningar.

Jag har ju hittills köpt alla Robbies album, så jag kommer säker att inhandla även detta.

I dag bär det av till hufvudstaden. Trevligt!

Ha en fin lördag gumman! Njut av familjen!

Kram!

2009-12-12 @ 09:03:05
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0