Julklapps shopping!

Jo gårdagen var riktigt riktigt kul!
Jag å grannen for till grannkomunen å shoppade! hittade en del klappar...vad kan jag inte skriva här när det finns de som läser blogen =0) Men till lilleman hittade jag kläder i storlek större.. Mamma å syrran sa att de skulle ta lång tid innan vi skulle behöva handla kläder till han igen!! De växer ju så mycket när de e nyckläkta! =0)



En liten hög med klappar...men är tyvärr inte klar...=0)



Handlade dessa Muffinsformar med...tänkte baka kanel/pepparkaksmuffins i dom sammt göra små jansons frestelse i dom till jul! =0) smart va?? Hittade servetter med! fina tyckte jag!



Sedan kommer suddbilden på en goding! vad vore julen utan Skumtomtar?? Mums!!!mums!!!

Nu ska jag kolla lite tv!!// Kram! å trevlig kväll å torsdag!!! alla som läser!!


Kommentarer
Postat av: Carina

Sssssch, jag har inte köpt en enda julklapp ännu så allt är precis som vanligt med andra ord, sista minuten som vanligt lär det bli!



Undrar just om jag ska önska mig en KA jag också.

Kram Carina

2009-12-10 @ 15:10:45
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Nina

underbara formar och jättesöta paket..



och nää, skumtomtar klarar jag mig utan, faktiskt :) hihi..



kramis!

2009-12-10 @ 15:29:36
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0