Julafton, juldagen!

   



 



 



Julafton igår var riktigt mysig som just en jul ska vara!! jag satte mig ner lagomt till kalle efter att ha yrat runt som en skållad råtta i dessa dagar!!
Jag har i veckan bakat surdegsbröd bland annat...frallor...fudge...wasabi sill, skagen röra, ja allt möjligt kan man säga!!
Mera biler från innomhus kommer en annan dag!
Inatt hade det kommit ganska mycket snö, 1 decci kanske å det snöar ännu så jag har varit å skottat!! nu snart kommer syster  å vi ska gå ner till mamma å pappa ikväll!!
Fick en massa bra klappar !! spa presentkort! presentkort på kapp ahl, lindex, plattång,barn mat bok, dammsugare!!!! stek gryta, ja listan kan göras lång!! å lilleman fick en MASSA kläder!! så vi behöver inte köpa några på länge!!
Ute bilderna är tagna idag!! i morse!!
Kram å njut i helgen mina vänner!!! =0) 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad vackert och snöigt ni har ni också. Här är det tö i dag, tyvärr! Men i morgon skulle det frysa på och börja snöa igen. Puh! Jag vill ju åka skidor...

Vilka bra klappar du fick och vilket fint, matchande fågelhus ni har - det ser ju nästan ut att vara arkitektritat till ert hus. :-D

Kram kram!

2009-12-25 @ 15:42:08
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Jenny

Härligt med snö, det har vräkt ner här både igår och idag. Äntligen en helt vit jul! Jag har nu bott i köket i några dar så nu tror jag att jag tar ledigt... Kram på dig!

2009-12-26 @ 19:43:17
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: Nina

vad fint det ser ut.. -låter som en trevlig julafton hos er med.



kram!

2009-12-28 @ 18:20:25
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0