Jo jag lever =0)

2a Advent!
Tänk vad fort det har gått...snart e vi inne i januari igen...inte min favvo månad men det går bra ändå!! då är julen slut..man blir ett år äldre =0) å det e mörkt fast det ska ju bli ljusare ute dagarna innan jul e ju som mörkast!!

Jag är jätte dålig på att uppdater min blogg nu  förtiden men jag försöker så gott det går ändå! jag har ju lite annat att lägga energi på men vill inte sluta blogga heller!!!

I fredags så klev jag upp vid 06:00 och ja jag gick ju å la mig kl 21:30 för jag var så trött!! Lilleman sov hela natten tills kl 06:00 så man får vara glad att han e en riktig sjusovare !! =0) han blir mer å mer vaken på dagarna med!!
Jag hann med att baka en supersmarrig kanelkaka med!! med glacyr!! lite julig å super god!! åsså liktade det ljuvligt i huset!!
Sedan gick jag ner till pappa åsså gick vi en runda med hunden å lilleman! å sedan gick jag ytterligare en sväng med den kompis så allt som allt var vi ute i 2h å 30min! härligt!!
Fixade sedan när jag kom hem lite granris till min kruka vid dörren!! sedan blev de till att ge lillen mat å sedan laga mat själv! Taccos! =0)
Igår lördag skulle jag pyssla lit emed julgrejjer men kom inte långt...de är fortfarande kvar!! sedan gick vi ut på en prommis å sedan beställde vi mat...lite lat får man vara!! =0)
Min moster kom förbi igår å skulle hälsa på lillen! han fick en superfin pyamas!! vi e så glada att få kläder!! det är alltid bra!! de hade även med sig en tårta!! Mums!
Sedan var ju även mamma å pappa å syster här!! det är alltid kul att ha besök!
Jag å syrran provade Blossas nya Apelsinglögg som finns at köpa i mataffärer!! den var ju jätte gpd å fräsh i smaken! inte als lika söt som vanlig blossa glögg heller!!

Idag kommer en arbetskamrat hit i eftermiddag å hälsar på! annars blir det rester sedan i fredags! Taccos! =0)
Ska försöka stryka lite kläder å ta fram (ytterligare en gång....) julgrejjerna som ej kommit fram!
Å prova glögg the't jag fick av syster!! =0)
Annars till veckan ska jag å grannen åka å julshoppa !! hoppas vi hittar klapparna vi letar efter bara!! =0) sedan på fredag kommer de hit på middag...men vad ska man bjuda på....????? å antingen lördag eller söndag kommer ett par till kompisar å hälsar på....
Ja veckorna rullar på!!

Ni ska veta att jag läser era bloggar men kanske inte skriver i varje gång!! ha en fin 2a advent där ute!! Kram!

Kanel kakan jag pratade om! =0)


Kommentarer
Postat av: Emma

gud så mysigt ni verkar ha haft det:) gud vad jag längtar efter att få bli filmij....snart kommer det äntligen hända!



Jo, de kommer nog inte bli så aktivt idag, känner att de värker i mina knän:( så jag kommer nog bli ganska mycket sittandes idag..men vet ju aldrig , får se hur de blir..



alla säöger att man ska röra sig mkt så man får igång de..men ja undrar om de funkar?! DE kanske är som vissa säger , att bebis kommer när han/hon är redo, och det är inget vi kan besätmma när den ska komma ut..



vad heter din son:)?

kramis



2009-12-06 @ 10:24:10
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Emma Tävling vinn ur mitt sortiment :)

hihi visst var den fin min drink :)

Hade roligt igår och tyvär mår man som man förtjänar idag.

Hur mår ni ?

Kramis

2009-12-06 @ 13:39:29
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: mina

God kväll gumman....Jag ser inte på samma sätt som många säger att magen har sjunkit mycket..bara skönt att det börjar närma sig...Märker ju mer & mer hur kroppen jobbar på det..så skönt att det kan ske vilken dag som helst..tror att han kommer i veckan som kommer..håller mig i gång så mycket som det bara går så vattnet kan gå..hihih..tror att slämproppen släpte i går men inte säker..men värkarna är på gång..hela går dagen i dag har kroppen malt på..så skönt..snart så.Ha en skön kväll.kram

2009-12-06 @ 17:32:15
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina

ja, det låter som du har det fullt upp.. kul att du bloggar lite grann iaf..



den där kakan såg jättemumsig ut! kram

2009-12-06 @ 20:58:35
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Carina

Förstår att du har fullt upp med lillkillen och allt annat som vi alla har nu till julen, alla bestyr som ju trots allt är!

Inte kan man kommentera varje gång man läser en blogg inte, gör inte jag iaf!

Ha de gott, kram Carina

2009-12-07 @ 09:14:51
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0