Helgen!

Ja då var denna helg till ända ...
I fredags så hade jag uppvisning med lillen på mormors jobb(mammas) sedan på mitt jobb! sedan blev det hem å grejja med maten innan våra GODA grannar kommer över =0) vi hade himmla trevligt!!
Fick dock känning av min jädra galla på kvällen så jag fick ta tablett...
Igår blev deten låååång prommis i det fina vädret(solen tittade fram!) sedan blev det middag hos mamma å  pappa sedan hem å våra kompisar tittade in å ville se lilleman! satt å surra å såg robinsson... sedan fick jag käning igen å fick ta en tablett....
Värken ville inte riktigt släppa så jag var vaken ett bra tag ! hade ställt väckaren för att gå upp å se lucia morgon på svt men jag orkade inte!!
Sedan blev det soffan för jag var så trött efter kvällen !! blev köpr mat! korv å mos för min del =0) sambon pizza!! sedan så blev det en prommis med hunden å grannen !!
Nu ikväll ska vi försöka se en film!!
Hoppas på en bättre dag imorrn när vi ska på bvc med lilleman å se så han gått upp=0)

Denna söndag gjorde jag ju Scones! =0)



Gott med the till!! =0)

Fin lucia kväll på er !! KRAM


Kommentarer
Postat av: Nina

mmm, gott med scones :)



din stackare, hoppas du får må bättre snart igen..



kramkram

2009-12-13 @ 20:10:58
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Carina

Nybakade scones med ett gott the de är grejer det!

Kram Carina

2009-12-14 @ 15:31:01
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: emma

mums, vad sugen ja blev på scones nu:)

Kommer du visa bilder på din son i bloggen? hade varit skoj.

kram

2009-12-15 @ 08:08:20
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0