Det är nu man ser tillbax på 2009!

Januari: Fick spendera lite tid själv när sambon fick åka till japan med jobbet! det var kanske behövligt för mig men trist va d!! =0) Kommer ihåg att jag å grannen var på kina å åt god mat iaf!! =0) Det var kallt minus 27 grader som mest!!

Februari: Det var då vi hade gäster utav det värsta slaget!! =0) MYROR!! de kröp in i huset utav någon koonstig anledning!! vi har inte set till dom nu iaf!! få hoppas på att de inte kommer in i år...=0) sedan skulle vi varit på ac/dc men vi tog det i sommar ist!!

Mars: Metallica på globen en helg i stockholm blev det! jag var gravid där å ingen visste något förutom några st! Lillen fick gå på sin första rock konsert!! =0) å första besöket hos barnmorskan...JO jag fick ju STORA vinterkräksjukan åsså for vi till fjälls!!

April:Vi for till stockholm med jobbet( vi såg Brolle) å sedan planerade jag min 30 års fest...var lite blogg less då med! Åsså fick vi tapetser om köket =0)

Maj: Jag hade 30 års kalas! det var kul fest i dagarn 3... fick ju min kitchenaid med!! =0) planerade vår semester med grannarna!!

Juni: Hade en varm å mysig månad om jag inte misstar mig =0) vi var till Göteborg å kollade acdc å var på liseberg! hade en skitkul tid!! hahaha!! Annars vart det sommar ruchen på jobbet!!

Juli:Vi var på en semestertripp med bästa grannarna!! haha!! Den var rolig den! till dalarna for vi! Mysigt värre!! det var då jag fick ännu mera problem med min foglossning å blev sjukskriven efter min semester när jag knappt kunde stå eller gå....Denna månad var vi på trav med området med!

Augusti: jag började få problem med gallan å spydde så jag svimmade... annars kretsade det kring min graviditet bara...inget spännande hände tror jag!! eller vad jag kommer ihåg...hihihi

September: Var jag i shopping tagen å handlade bäbis grejjer å soffan å jackan å väskan...ojoj.. när man kollar tillbax så bakade jag mycket med!! =0) åsså hade jag mina gallstens anfall....

Oktober: Hamnade jag på bb innan förlossningen! blä... helgen innan!! sedan vart det en annan massa klater innan som jag inte orkar dra upp igen!! =0) Sedan föddes ju lil prinsen med!! En underbar kännsla!!

November: Den bara försvann kommer knappt i håg den månaden.... hahah!!

December: 1a julen hemma med mamma pappa syrran lilleman å sambon! myspys på hög nivå!! denna julen var jättetrevlig!! 

Ja detta är lite ur mitt år som gått... men men... vill ni veta mera få ni ju läsa min blogg =0)

Önskar er alla ett gott slut på detta år Kramen till er!!!


Kommentarer
Postat av: Liw

Tack!

Det är helt otroligt att det fanns ett barn där inne! Lyckan är total, om bara brösten kunde sluta göra så förbannat ont..



kram

2009-12-30 @ 19:58:17
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Camilla

Wow, vilket år du haft Gabriella! Och det största och bästa är ju absolut lillprinsen. Att du vågade, att du var så modig! Duktiga du! :)

Kramar!

2009-12-30 @ 23:47:39
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Carina

Händelserikt år du haft ser jag nu, ris & ros men bäst måste väl vara en helt ny familjemedlem.

En stjärna som lyser starkare än alla andra :-)

Kram & Gott Nytt År önskar jag er!

2009-12-31 @ 09:52:48
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: mina

Gott nytt år gumman.kram

2009-12-31 @ 14:15:30
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mina

Ja det är trist med människor som tar bilder som inte de ska göra..Ja det är skönt att man inte har lagt ut bilder på sina nära & kära.Ha en skön nyårsafton.kram kram

2009-12-31 @ 16:10:05
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mina

God fortsättning på det nya året gumman..Hoppas att allt är bra med din lilla familj som det är med min.kram kram

2010-01-01 @ 16:35:39
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Borthy

Vad trevlig idé att skriva en sådan här årskrönika! Du har hunnit med mycket spännande! Hoppas ditt 2010 blir lika innehålsrikt och bra! Gott nytt år! kram

2010-01-02 @ 01:28:04
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0