Söööööömndag.... =0)

HAha!! typ!

Idag har vi sjutsa syster till bussen så hon åkte hem idag! även barndomskamraten åkte söderut å hem...så e man ensam igen! =0( nja inte direkt men vissa klickar man med å vissa inte....
En rolig grej som händer i veckan eller 2-3st e det kanske =0) jag ska hälsa på på jobbet på tisdag sammt klippa mig å gå ut å fika/äta med arbetskollegor på fredag till lunch!
Sedan på kvällen ska vi hit med ett par goda vänner! :
http://www.hotellhoga-kusten.se/
Det var ju jättelängesedan jag var där känns det som!
Tror jag/vi ska dela på taco förätten sammt vet ag inte om det blir kyckling eller fläskfile till middag å dela en marängschwiss till efterätt!! =0)
Så det ska bli kulikul!!

Nu håller sambon på att rensa upp i vårt fd datarum som bebisen nu kommer att få ha...även fast det tar ett tag tills den ska sova där själv...eftersom den får sova hos oss så länge! =0)
Vi har ju köpt en bord som vi ska ha på en vägg å sedan blir det tavlor å en enfärgad tapet! funderar på en gultonad en...den e varm å passar till båda könen!

Igår gjorde jag en brownie som vi ska äta till efterrätt idag!! den blev sådär seg å god som man vill att den ska bli!! skickade med syster en bit med så hon kan mumsa på ikväll! =0)

Tror min sambo ska fiska en sväng med ikväll! tror jag ska damma i tvrummet!! såg att det var damigt på bänken under tvn! =0(

Nä nu har jag svammlat klart!! hoppas att det e bra med er en söndag som denna!! =0) KRAAAAM!

Såhär såg det ut förra året...nu har det tillkommit ettljushus sammt 2st blommvasar på var sin sida av tvn sammt en dalahäst!! en ny bild / bättre bild kommer sedan! =0) denna e ju tagen med gammel mobilen...därav pricken ovanför tvn med ! =0)


Kommentarer
Postat av: Liw

Låter som du haft en härlig helg :)



Jag ser verkligen fram emot aurora samtalen, fick frågan av BM om jag tror jag vill bli snittad men jag VILL föda vaginalt, men känner att jag är för rädd för att låta det bero. Får se vad de säger och hur de tänker gå till väga, men jag har tilltro till deras kompetens och kunnande :)



kram kram

2009-08-30 @ 15:29:22
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Emma

vad fint hem du har:) Du är verkligen duktig på att inreda!

2009-09-20 @ 21:29:33
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0