Snart e det fredagsmys......

Idag har det varit en torsdag igen....det går runt runt runt hela tiden!!

Inatt vaknade jag kl 03:00 utav att det sparkade i magen, så jag kunde inte sova! ;0)

Sedan så sovde jag rätt länge eller drog mig tills kl var 09:30...hihi!! jag brukar inte sova så länge!! men det var skönt!!


Sedan blev det att bädda å att få i sig lite frukost bestående av gröt! å en morot!!! =0) å just ja Proviva!! jag har aldrig druckit det förut men det e rätt så gott!!!

Sedan har jag kollat lite friidrott!!

Å sedan så for vi till grannkomunen gick på kondis å åt ett havre/knäck flarn å sedan så hämtade jag smörgåstårtan som vi ska smaska på snart!!!

Sedan skulle sambon även på en fiske affär!


Så ser min dag ut änn så länge....rätt tråkig!! men det har varit en dag med!! en ganska bra dag!! ändå! =0)


Hoppas att ni har det bra!! KraaaaaaaaM

!!


Kommentarer
Postat av: Liw

Vad skönt med sov morgon :)



Jo att magen syns är ju som det ska vara, känns bra att det börjar synas att det är en preggokula och inte fett :)



Ja, börja fota dina dagar du med, är så kul att se vad folk har för sig :)

kram kram

2009-08-20 @ 17:17:31
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll.Ja det finns så många söta kläder till de små..man vill bara köpa på sig allt man ser man får soppa sig.Ha en skön kväll.krma kram

2009-08-20 @ 17:48:23
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Carina

Friidrotten är så grymt spännande vissa ggr och motsatsen en annan!

Bäst är dte nog när Bolt ska springa, vilken show han bjuder på :-)

2009-08-21 @ 08:34:42
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0