Friidrotten...

Tur att jag har det jag gör nu iaf på dagarna ! =0) med all friidrott...men det har ju inte gått särskilt bra för sverige...
Men men ... det kan ju inte gå bra jämt! nu längtar jag till vinter OS!!! JIPPIE!!
Jag å den lille/lilla får väl kolla på det på dagarna! ;0)

Idag så trimmade jag hunden på lite hår å sedan ringde jag ett ganska viktigt telefondamtal å det gick ju bra!!

Sedan fick vi lite mat hos bästaste föräldrarna! jag hade bestämmt vilken mat jag ville ha!! Korvstroganoff!!! MUMS!!
Efter det så for vi å handlade....

Sedan fick vi främmande !!

Nu ska jag gå å sova ! tyckte jag sovde mycket bättre när jag gick å la mig tidigt igår!!

Så kram å godnatt mina kära läsare!!! =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0