Baj baj semsester....

Sista dagen på semestern idag!
Gårdagen spenderade jag hos min syster å var lite på stan å hittade ännumera bebis grejjer! =0)
Sedan blev det knallrosa handdukar samt gardiner!
Jag hade ont konstant hela dagen...detta får jag väl leva med resten av förlossningen...men det är inte kul å man orkar inget heller! jag e helt enkelt inte den person jag var före graviviteten nu! min positivitet har försvunnit med den kan man säga....iaf nu! hoppas jag återfår den sedan!

Hade migrän igår med...känner av den lite idag med!...surt! det e jättefint å varmt ute! ska ta å sätta mig tillrätta å läsa mina 2 st tidningar jag fick av syster igår! =0)

Man kan ju inte få allt...men en dag utan verk skulle jag vilja ha iaf nu!

Kram! alla läsare......




Kommentarer
Postat av: Emma

Hej :)hur är det i värmen ?

Kramar

2009-08-09 @ 16:11:43
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Usch, det verkar jobbigt att ha ont hela tiden. Jag förstår om du känner dig nere. Den dagen bebisen är född kommer positiva du tillbaka igen, det lovar jag.

Kramar!

2009-08-10 @ 10:00:20
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0