Thriller!!!.....

Tjenix!!!

Har beställt hem 2st skivor.... Michael jackson's nr 1!!!! himmla många bra gammla godingar som jag sitter å lyssnar på !!!!
2a skivan blev Bon jovis samlings skiva!!! himmla bra partäj musik!!! för snart fyller jag år!!! =0)  måste ju ha en massa blandningar då!!!

Annars e det jobb som står på agendan!!! men men!!! denna månad få vi löne ökning oxzå!!! jippie!!! =0)

Nästa helg  bär det av till storstan...med dawork!! vi ska dit en helg å kolla på Buddy holly!!! det ska bli kul!!!
trist bara att jag ska till frizzan veckan efter ....men man få göra det bästa av de hele!!! =0)

Annars så händer det lite i huset...vi lägger in ett nytt tak imorrn!! ska bli spännande att se hur det blir!!! hoppas på bra!!! ett vitt isf vårat furatak!  så imorrn ska sambon å pappsen hjälpas åt var det tänkt!!!

Nu ska jag ta å tvätta lite!! det e vad som händer i min värld just nu ...iaf!! =0)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Hej tjejen! Vad kul att du är back-in-blogg igen! :) Vitt tak i stället för furu kommer att bli superfräscht och ljust! :)

Trevligt också med både löneökning och Stockholmsresa. :)

Kram kram!

2009-04-15 @ 21:18:11
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0