Glad Påsk!!!

Tillbaka där allt började!!!
Kom inte underfund med det nya blogg stället så jag återgå till min gammla!!! =0)
Idag har jag mått piss....har en nuvuderk som heter duga...men mår bättre nu!!! Så idaghar jag inte gjort mera än att ligga under en filt å sovit å käkat nya nogger.... sedan har jag faktiskt varit duktig å gjort en smörgåstårta till mamma å pappa!!! =0)

Idag är det inte alls härligt väder här....noll gradit å blåser gör det å e allmänt mulet å grått å trist!!!

Köket är tapetserat å nu väntar vi bara på taket som ska komma i början av veckan....det e sååååå fint här nu när typ hela köket är i tvrummet....fullkomlligt kaos....

Syster ska komma å vi ska se en film ... vi har några att välja bland så jag uppdaterar imorrn!!!

Det känns skönt att vara tillbaka igen!!!!

KrAm!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0