Fullt på schemat denna lördag!

Jo, nog är det d!!

Idag ska jag putsa fönster å städa altanen!! mammsen å pappsen ska komma å hjälpa mej!!!`
Nu håller jag även på att städa ugnen!!!! har spreyat en såndär ungsrengöring där!!!

Har redan varit å handlat med!!  Min jobbar kompis var bussig å grillade mina kotletter så jag behöver inte fixza med maten!!! Tur!!! tänkte bjuda mamma å pappa på grillade kotletter å potatis sallad med en grönsallad!!! jag längtas redan tills middagen!!! =0)

soligt väder är det ute men det blåser ganska mycket å det e inte kul!!! men jag tor det har lungnat ner sig lite!!! men det är bara 2grader varmt ute!!!

Nästa helg bär det av till stockholm med jobbet nu då!!! det ska bli kul men det känns som jag har en miljon projekt att ta tag i hemma så jag e lite splittrad samtidigt som det ska bli kul att fara dit!!! skulle jag kunna dela på mej så skulle jag göra det lätt!!!

Nu har jag tagit en brejk, både i arbetet å i godis form =0)

Nu ska jag göra ett ryck!!!  ha en fiiiiiin lördag =0)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kolla vilka fina cupcakes! Imponerande...kan du maila över några såna och så smörgåstårtor till min 30-årsdag? =)

2009-04-19 @ 10:16:59
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Oj, vilken god liten rackare! Jättefin och säkert jättegod!!!

Hoppas ni får en mysig Stockholmsresa, det ska visst bli kanonväder till helgen också.

Kram!

2009-04-21 @ 07:53:10
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0