Na na na na na na .......

Ja ungefär så går ju Pinks nya låt!! tucker att den e kul å bra!!!
Idag har jag varit på jobbet å jobbat lite.... :O)
Imorrn måste jag stanna kvar längre för att det fattades folk! men men jag bryr mej inte specielt mycket!!

Har fått problem med nacken igen.... skulle behöva gå till naprapaten ..... ja jag vet d!! men det blir när det blir!

Har förälskat mej i introt till Metallicas The day that never comes...... ME LOVE IT and LIKE it!!
De är bara sååååå kung!!!

Förra året den här tiden var vi på Kreta! med syrran å hennes kille!!! mycket kul å härligt å varmt!!!
Nu sitter man hemma! 8grader varmt ute ! å längtar till varmare tider!! Men hallå det e ju bara 3 månader tills jul ju!!! hihihi!!!
Undra om det kommer att bli mycket snö i år??? eftersom det finns mycket mycket rönnbär!!!

Jag har gått en prommis med hunden! ska kanske gå en till med en kompis men hon e inte hemma ännu!! få se hur det blir med det!

Maten idag bestod av Grillkorv med mos å förståss!!! - Sweetchili sås!!! :O)

Nu ska jag dricka en kaffe latte tror jag!!!

Born to push you around
You better just stay down
You pull away
He hits the flesh
You hit the ground
Mouths so full of lies
Tend to black your eyes
Just keep them closed
Keep praying
Just keep waiting

Waiting for the one
The day that never comes
When you stand up and feel the warmth
But the sunshine never comes
No the sunshine never comes........

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Na na na na na na na na na na Holloywood, halkade inte på en gammal Björn Skifs låt här (som jag inte ens visste att min hjärna registrerat...)

Lite fel va?

Men sweet chilisås till korv, kan det vara gott? =)

Nu spelar de precis Metallica på P3. =)

Gillar den jag också, men den är lite dryg på slutet.

Kram!

2008-09-16 @ 09:40:18
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0