Min lördag!

Tjing på er!!!

Jag hade min väckare på 05:45.... snoozade tills 06:15 sedan var dt bara att skynda sig lite å sedan började jag jobba kl o7:30.... Idag har jag suttit i kassan på jobbet . Det var mycket folk det syndes att de fått lön :O)
Sedan slutade jag kl 15:00 å då handlade jag lite grejjer bla Clint Eastwood filmerna om följer med expressen...till sambon :O)

Sedan for jag till mamma å pappa å fick middag! sedan kom sambon oxå dit efter han slutade jobbet! så nu sitter man här!!

Det har ju inte alls hänt någe här idag! men imorrn e jag ledig å då kansek det händer någe kul! har funderingar på att baka lite ;O) Vi får se!!

Trevlig lördag på er alla!!!

PS: Camilla: tvbänken e innhandlad på ikea :O) Bestå tror jad den heter.... 2st 120 cm å en 60cm ihopskruvade! DS

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Okej, tack för info! :) Ska kika på den i IKEA-katalogen.

Hoppas du/ni får en lugn och skön söndag!

Kram från jobbet!

2008-09-28 @ 13:36:38
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0