ME like: Metallica!


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Igår fick jag den nya skivan !! tycker att den e super!!! jag skiter i vad pressen skriver!!Det hoppas jag att dom oxå gör!!! speciellt Expressen!! där fick d dåligt!!
Jag tror dom inte fattar hur bra den är!

Jaja nog om dom nu!!! idag har jag varit te stan med mamma pappa å syrran...köpte ett spel te svampis på hennes 40års dag bla. Typ fia med hutt.... :O)
Annars så har det varit kallgrader här inatt...nu är hösten här...

Igår fick jag ett paket av syrran det var en skål!!! en blå jättefin skål!! ska fota å visa er den sedan! mariemekko!! :O)
Vi åt tacco gratäng så nu har jag matlådor med denna gratäng i typ 100år framöver....känns som det iaf!! Började å se Brudens bäste man igen för syrran hade inte sett den , men vi såg inte klart den! få göra det sedan!!

Nu ska vi gå ut på en höst prommis med hunden!! det är kanske bara 7grader varmt ute , men det bryr sig ju inte hunden om!!! men matte!! :O) men nukan man snart ta fram ful mössan!! hihihi

Ikväll äter vi hos mamma å pappa!!! tror det blir något med kyckling!!

Ha det bra boggisar!!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Jasså, hela skivan är bra säger du? Kanske något att köpa. Jag gillar deras nya låt, den är superbra! Möjligen lite dryg i slutet...

Fick du en sån där godisskål på fot från Marimekko? :)

Kram och ha en skön söndag!

Här är det huset fullt med grabbar och besökare som trillar in, så det blir inte mycket bloggning för mig.

K R A M!

2008-09-14 @ 11:28:53
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0