Margaritas å dans....

Ja!! där har ni min lördags kväll i en liten ask.....
Jag å grannen såg Lets dance åsså hade jag gjort Mango Margaritas!!! gula å himmelskt goda var dom!!!! mumms mumms!!! skulle jag måsta välja utav alla drinkar så e margaritas godast!!! :O)
Vi satt å skrattade å fattade inte varför vissa fick så höga poäng.... lite synd om svensk paret....jag tyckte dom dansade bra!!!
Nog talat om gårdagen!!!

Idag SÖndag : jag vaknade kring 08:00 men drog mej till 08:40 sedan blev det en prommis med hunden!!! sedan när vi kom hem ca 10:00 så tog jag å tvättade ....d behövdes!!!
Efter d så tog jag tag å städade sambons datarum.... vi hade allt möjligt där så nu e det fint !!!
Vid 12:00 Gick jag ut å klippte ner häcken på frammsidan så att den kan bli grön å fin till våren å sommaren...i nu läget var den i jättedåligt skick med en massa gammel kvistar i ...fick ta sekatören å en vanlig hand dragar såg.... så jag fick all motion jag behövde där tror jag..... en hel släpvagn med kvistar blev det ....å då snackar vi en släpvagn som är xxl.....
Efter 16:00 var jag inne igen å höll på att förbereda lasagne som jag bjöd mamma å pappa på sedan fick jag en matlåda :O) sambon hade ätit på jobbet han!!! sedan blev det 2st matlådor till å sedan en större en för 2 portioner!!! bra att ha när man inte orkar laga mat!! :O)

Sedan så fikade vi dammsugare ( åt ej någon igår :O)  ) å kaffe!!!

Sdan så pratade jag med faster i stockholm en sväng å sedan gick jag å hunden på en prommis igen!!! kom in 20:13....
Ikväll kommer jag att sommna ovaggad!!! det vill jag verkeligen lova!!!!

Imorrgon blir det jobb igen åsså ska jag klippa mej å slinga!!! hoppas att det blir bra!!!

Godnatt!!!!!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Det lät som en mysig helg det där. Rackarns vad du är duktig på att fixa drinkar. Här blir det mest trök-rött.

Kram!

2008-09-08 @ 08:33:43
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0