Man har det inte lätt....

Vågen måste visa fel..... höll på att trilla bakvägen å dimpa i golvet när jag såg d som stod.....
Nu är det godisförbud i huset!!! å därmed basta!!!

Nu ska jag försöka att röra på mej mera med!!! nu får det vara slut på stilla sittandet !!!

Å just idag fick jag godasaker i från delicato ....naturligt vis... det var dammsugare med arrak å choklad strössel.... å vit dammsugare.... ja ni ser ...inte konsta på att man har gått upp i vikt!!!

Nä nu jädrar ska jag äta nötter å lagoma portioner mat....å inte masthuggare portioner.....jag äter som en grovarbetare... åsså mera vegitariska saker ska det bli....

BUHUHUHUHU!!!! jag e sååååå sur...... inget mera skåpätande för min del....nu återstår frukt vatten å ja vad då......

Idag har jag jobbat precis hela dagen!!! så jag har inte gjort någe särskilt.... ska jobba imorrn med!!! fast bara till 15..... sedan ska jag ta å städa hemma göra morots stavar å dela äpplen å päron så man har något att gnaga på till kvällen.....
PÅ söndag ska jag ta itu med träningen jag ska försöka gå en riktigt lång tur!!!!

Kram alla bloggisar!!!! trevlig helg om vi inte hörs någe mera!!!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Jag har också börjat mitt nyttiga(re) godisfria liv i dag.

Nu långprommis med maken!

Kram, kram!

2008-09-06 @ 13:06:12
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0