Lets dance.....

HALLÅÅÅÅ!!!!!

Ja idag har man ju jobbat lite....
Före innan jag började gick jag å handlade  hittade 2st blommkrukor som är fyrkantiga å svart med vitt mönster!!!
Jag hade ju blommor som inte hade nån kruka så man gatt ju upp med plånkan igen.......

Sedan när jag kom hem från jobbet så gick jag å hunden på prommis å sedan åt vi tacos!! alltså jag å inte hunden ;O) han åt några sockerätror efter han hade ätit mat han!!!

Så nu ikväll kommer grannen över å vi ska kolla på lets dance europa.... det kan ju va kul!!!

Då ska jag äta en arraks damsugare ..... om jag inte får ett ryck å svänger ihop en äppelkaka..... hmmm nu blev det svårt...... hahahaha!!!!

Imorrn ska jag försöka att gå ut å gå!!! på morgonen!!! sedan ska jag försöka tvätta lite å så.....

HA en fortsatt revlig lördag!!!!!!
 mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Recept på arraksbollar här:

1 pkt Sockerkaksmix
1 1/2 dl Socker

2 msk kakao

1 dl Arraks Punch Essens

175 g Rumsvarmt margarin

*Arbeta ihop till en smidig, kladdig deg.
*Ställ i kyl låt stelna
*Forma till bollar dekorera med choklad strössel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0