Less!!!

Ja det e jag nu!!

Nu vill jag åka på jobbet....

Gillar inte att jobba eftermiddag! det händer absolut inget kul när jag jobbar dessa dagar!!! man sitter bara å väntar på att någon ska be en komma tidigare till jobbet! ska man liks va där tills ikväll så e det väl bara å komma tidigare om tillfället ges :O)


Igår gjorde jag inget mera än att jobba! På lunchen så åt jag en grönsakslasagne....det va det enda som hände liksom....åsså var det en cider som exploderade i chefens hand.... där e liksom min dag igår ! :O)


Idag har jag hunnit med att kolla på "Våra bästa år" gissa om man skäms över att ha kollat på den serien....men ´när det finns tillfälle så kollar jag på den....OBS säg det inte högt till någon :O)


Jag börjar för övrigt kl 14:00 idag.........


Nä nu ska jag ta å gå en prommis med hunden!


Jag har ju iaf hunnit med att peela ansiktet idag så nu e man mjuk å fräch!!! ;O)


Have a nice day!!!!!   


Babaj!!



Snart e det Halloween med!! denna gjorde jag för 2år sedan !! cool va!!???


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Nämen, gillar du inte att jobba kväll? Jag älskar mina sovmorgnar och lediga förmiddagar, men jag har bara så en dag i veckan ungefär - det kanske blir tråkigt att ha lediga förmiddagar flera gånger i veckan.

Kram!

2008-09-30 @ 18:39:33
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0