Lediga dag! vart tog du vägen??

JAAAA!!!! idag har jag varit ledig men dessa dagar går ju alldeles för fort!! :O( men va tusan! det spelar jui nte så stor roll! jag skulle få så mycket gjort å sedan blev det nästan inget :O/
Jag började med att packa alla dvd filmer i en hockey trunk å släpade dessa från övervåningen å ner...men det blev inte så bra.... sedan så har jag dragit ner samma trunk med cd skivor! d blev ganska bra! nu återstår det bara att frakta upp denna jädrit tunga trunck på övervåningen igen... Hilfe !

Sedan har jag å hunden gott på härliga prommisar utan att rammla dock denna gång! det är 17 grader varmt å så vackert ute idag! det ser ut som hela skogen brinner! Lovely!

Snart ska jag gå över till grannen å dricka lite kaffe!!! sambon ska åka å spela badmington... så man ses i dörren nu mera! men men ! det är som det är!

Inatt har jag bara vaknat lite! några gånger bara! känns härligt å jag vill enästan inte kliva upp idag! jag var så himmla trött när jag vaknade! men det är härligt att börja dagen med en promminix med hunden oxå! :O)

Nu ska jag ta å byta kläder innan jag sticker över till grannen! jag sitter i mina mjukis kläder nu å känner mej ganska sunkig här jag sitter! ;O)

Ha en fortsat bra dag!
Idag diggar jag My apocalypse! med Metallica!
 
Denna bild är oxå från maiden i sommar......


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Go kväll! Nyss hemkommen från mysig svampplockning i ett par timmar, vi fick ihop en halv korg höstkantareller i alla fall. Trevligt!

Ska ta och lyssna in mig på de där låtarna du skrev om på min blogg, men i kväll är det så mycket bra på TV ju! Först Top Model och sedan andra delen på Främmande fågel.

K R A M!

2008-09-23 @ 19:49:28
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0