Latte dax...

Ja jag vet...det var ett himmlandes tjat om denna latte men jag tycker att det är såååå gott!!! :O)

Det har inte hänt ett skvall här dessa dagar utan det är det gammla vanliga!! jobba alltså!!! Igår gick jag en prommis med!! efter jobbet!!!

Åsså har jag börjat kolla på serien Sex and the city!! jag har ju sammlingen å kollar på kvällarna!!! en del avsnitt har man ju glömt å de e ju så kul!!! hahaha!!!


Det närmar sig kalas i helgen!!! då jag ska på 40års kalas!!! det ska bli kul!!! men undra vad man ska ha på sig då??

Har rotat lite i garderoben å slängt in i tvättis!!! så jag få väl se! i värsta fall måste något innhandlas!! ;O)


Nu ska jag ta å gå en blogg runda!!! tja!!!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Oj, jag skulle då verkligen ta chansen att shoppa något nytt om jag skulle på fest... hi hi... =) Men då man verkligen ska ha något nytt brukar man ju aldrig hitta något...

Jag gillar inte latte så mycket, dricker mest svart. Men smaksatt kaffe gillar jag, kanelkaffe, hasselnötskaffe och sånt som man kan köpa på t ex Waynes coffee. Mums!

Jag ska njuta av Coldplay åt dig också i morgon. :) Har precis plockat fram en kjol och tröja och packat lite inför avresa direkt efter jobbet i morgon.

Kram!

2008-09-17 @ 21:13:29
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0