Har ju hunnit med en del idag.....

                        
UnderBara blommor som doftar helt lovely!!! liljor talar vi om!! dessa har jag fått av mamma å pappa dom har haft sådanna ute på deras baksida men nu har vi tagit in en del å natten till igår så hade dom frösit ... alltså dom som var kvar ute vill säga!!!

Annars så har ju syster åkt hem idag igen! tiden går verkeligen fort när hon kommer hem!! Men det e roligt när hon är hemma eftersom vi inte träffas så ofta! :O)

Annars har jag mest varit ute å gått prommisar idag! med hunden! nu efter vi ätit var vi ute en timme!! så jag tänkte innta soffläge sedan med en film!! :O) å en kaffelatte!!! Mums!!

Imorrn är det jobb igen!! ett nödvändigt ont vill säga!!! men det e kul d me!!! hoppas att det blir hyffsat väder så att jag kan plocka in det sista svartvinbären om det inte har frusit vill säga!!! :O( har inte våga kolla på dom!!! men svartvinbärs saft e ju nästan det godaste som finns bland dricka vill säga!!! nummer ono e ju Margeritas :O)

Hoppas att ni har haft det bra i helgen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0