Förra sommaren...



Denna bild tog jag på Metallica förra sommaren med min mobil...inte så bra men jag har flera! sambon va i extas å ville inte ta kort! jag ville ha lite kort! å vikken kväll det va! Dom e grymma live! Me like!! :O)

Vi lyssnade ju på dom igår på festen med! stackars trubadur...hahaha!! men det gjorde ju inget tror jag!

Igår plockade jag å pappa lingon på en plätt brevid farmor å fick ihop 9kg! bra gjort av oss!! Vi var ju typ ute i 1 ½ 2 timmar så det gick fort att plocka!!

Det har varit kanon väder här!!! jätte jätte härligt!! så jag å hunen var ute å solade ett tag! bäst att a vara på det stckars soltimmar som finns kvar!!!

Nu ska jag ut å gå en prommis igen! nu med en kompis! gick alldeles nyss med sambon som har kvicknat till lite från gårdagen ..... hahaha

Om Metallicas nya skiva! så e den superbra!!! de har hittat tillbaka lite till sina första plattor!!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Mmm, häftig bild! :) Lova att säga till då du vet mer om datum och spelplats och sånt... Har de lovat konsert i Sverige i höst/vinter, eller är det bara spekulationer?

Vore verkligen häftigt att se dem och japp, vi ska köpa skivan! :)

Kram, kram!

2008-09-21 @ 19:32:50
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: regnbågsmamman

Åh, Lingonplock! Hemlängtan! Livet verkar flyta på finfint därhemma. Här med. Idag är jag hemma med Tyran, sista dagen innan dagiskarusellen startar på riktigt. Scary.

2008-09-22 @ 12:37:00
URL: http://www.metrobloggen.se/regnbagsmamman
Postat av: C a m i l l a

Har en hälsning till dig på min blogg i dag. =)

♪ ♫ ♪

K r A m!

2008-09-22 @ 19:20:53
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0