Dagen efter.....

Dagen efter ett 40års kalas! min bäste vän å kollega fyllde ju år igår! så det blev ett stort partaj! vi var över 30st! Hon bjöd på mat å dricka till! så man klarade sig hela kvällen!
Underhållning med musik med! men han som skulle spela gitarr nehövde aldrig ta fram den utan det blev cd spelaren istället! :O)

Vi har även bestämt att vi ska åka på AC/DC när d kommer till sverige å även Metallica! så nu jädrar är det bara att hålla ögon/öron öppna!

Imorrse när jag gick för att hämta "barnet" (hunden :O) ) så var det värsta dimman! den låg som ett lock! men nu skiner solen å det är en ljuvlig höst dag ute! jag tänkte att jag skulle städa av lite i huset å ev byta gardner i tvrummet å ev matrummet! få se hur mycket man hiner med!

Sambon ligger ännu...vi kom hem 01:00 igår så han e väl lite bakis :O) även fast han inte erkänner det! hahaha!

Nä nu ska jag ta mej för något! skulle även vilja baka  en morotskaka! få sse vad jag prioriterar å hinner! jag mår inte bra jag heller.Dock inte bakis ! utan jag har troligen en infektion i kroppen! Får inte sova på nätterna å är halvt död när jag ska kliva upp!
Tror jag ska ha penna å papper när jag går å lägger mej å kryssaför hur många gånger man vaknar om natten! :O(

Ha det bra där ute!!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Mannen sa i morse att om Metallica kommer till Sverige måste vi gå... Okej sa jag. =)

Vi stod och fingrade på deras nya CD på ICA i går, men köpte den inte.

Däremot verkar Gefle Dagblad fatta det här med musik, för den hade fått betyg 5 av 6 där. =)

Kram och ha en fin dag!

Ryck upp sambon ur sängen nu. :)

2008-09-21 @ 15:46:59
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0