AJkea.......

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Orsaken till detta är mina nya skor..... det gick bra till en början....men hallå....vi for 09:00 Å kom hem kl 19:00.... å gå hela dagen i sina nya skor var ingen hitt jag lovar INGEN hitt!!!
Så nu stoltserar jag med blåsor ovanpå min lilltå..... :O( hur kul är det liksom.... typ inte!!!

Jag har handlat idag.... 2st vaser på Indiska!!! jag älskar denna affär plus att på dom var det 25% rabatt såå det var ju bra!!!
Sedan blev det en låda med tallrikar på Ikea mycket bra....plus 2 st flees filtar till tv rummet....gröna var dom!
Sedan handlade jag en ute lampa med på Bauhaus som vi ska sätta vid entren på framsidan.....
Deo å duchcrem,  en tröja på Cubus....ja ni vet man kommer knappt ihåg allt!!
Sedan blev det lunch på Waynes... en grillad macka med pesto å mozarella å en mellan latte..... sedan fikade vi på ikea en morotskaka lite vatten å kaffe.... sedan åt vi middag med en hamburgertallrik  fast inte på någe snabbställe... men vad god den var :O)

Så nu sitter man här.... mätt belåten å lite fattigar.... fast det är jädrit kul att åka iväg på en heldag men en kompis!!!

Åsså det obligatoriska besöket på apoteket....köpte magtabletter å alindrin mot huvudvärk!!

Sådär ja ... där har ni min dag!!! hoppas att eran oxzå varit bra ;o)

Var bla in på KICKS å där luktade jag på DKNY dom luktar himmla gott !! Men jag gillar Diors parfymer jag!! ;O) men jag tror jag ska ta mej en funderare på en sådan dkny......

BAJJ BAJJ nu ska jag gå å vara lite trevlig med min sambo!!! som jag inte har sett idag!!!  :O)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Aj, aj... hopppas fötterna är bättre i dag. :)

Vilken rolig shopping, att shoppa med kompis är skoj, de har liksom mer tålamod än pojkvänner/män har.

DKNY röda äpple "Charmingly delicious" köpte jag på Tallinbåten. Mmmm! Har velat ha den länge. Den doftar ungefär som vanliga "Red delicious", kanske lite mjukare.

Kram och ha en go fredag och helg! Hoppas du också är ledig. =)

Nu ska vi sätta fart med vardagsrummet, maken grundade i går.

2008-09-05 @ 07:06:15
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0