2 laxar i en lax ask.....

Japp!!!

Idag var det måndag igen å måndag betyder ju....-JA just d!!! Jobb!!

Tog ju på mej extra idag!!! (som anden i lottoreklamen.....-Du får extra! här får du extra....)  jaja men dom förbenade pengarna e ju så bra att ha!!! ;O)

Idag har jag gjort sallader på brinnande livet.... 2st lax sallader med bönor å linser å grejjer!!!.... åsså skinka ost sallad med!!! å en vego förståss!!!

Och nu efter att jag slutat så var vi å åt rester utav den goda skinksteken hos mamma å pappa!! ;O) å sedan efter d har jag varit ute å gått prommis med hunden!!!


Nu har jag ont i huve å vill gräva ner mej!!

Å värmepumpen ger i från sig ett ljud av någe slag när den varvar upp...sambon missnöjd.... å jag förstår d!!!


Det var på noll ute i morse med kallt å eländigt...vi hade frost på bilrutan med!!! inte alls bra!!! NU E HÖSTEN HÄR!  Urch!!!!!

Nu ska jag kolla vad jag ska göra....ska försöka ta mej för något men vill samtidigt inte göra något!!!

Hej !!!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Hoppas du hittade på något att göra, fast du inte ville... :)

Nä, har ni frost hos er redan? Jag VILL INTE ha vinter. Fy f..n! Drygt med halka, snö och att skrapa rutorna. Tacka vet jag sommaren!

Kram!

2008-09-01 @ 21:02:26
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0