Sjuk sjukare sjukast!!

Jamen visst har man inte gått å blevit sjuk! en sådan höstförkylning! hade tänkt åka på jobbet ändå men det känns inte helt ok! jag har små små grisögon! hur kul e det!!! .... när jag var i kassan igår tyckte kunderna att jag såg sjuk ut...hur kul känns d.... -Åk hem å lägg dig! ..... jamen d e inte bara å stänga igen liksom..... :O) men d e ju kul att dom bryr sig!!
Så idag får jag avboka klipptiden med som jag har i morrn eftmiddag!! det e lika bra!!! men jag hade en ny tid i slutet av november! så jag få härda ut..... nu kan jag iaf sätta bort d långa håret bak i spänne!!!

Så idag ska jag bara ta det lungt ... sova å kanske kolla tv... dricka te...äta glass!!! känns ganska lyxit! men jag e hellre frisk å e utan allt detta!!!
Få tänka positivt ist... att vi kommer att få träningsgrejjer i slutet av veckan å att man kanske kan träna nån dag innan jobbet!!! nästa vecka om man känner sig piggare!!!

Läste att Metallicas biljetter tog slut på 30 min!!!!! båda dagarna!! Tur att man va smart å blev medlem i fan cluben!! ;O) så man fick köpa förköp!!!

Undra om jag kommer att få sesong 1 av Beverlyhills 90210 idag??? ja jag måste bara köpa denna serie!!! det va ju så kul å kolla på den när den gick på tv...spec de tidiga avsnitten!!!

Nä nu ska jag kurera mej!!!


Solong!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0