Rockband å lakritskaka.....

Nu e man riktigt på bättrings vägen iaf!!! Mår riktigt bra!!! Det kanske var bra att man höll sig liggandes några dagar!!! på tisdag har vi möte med jobbet!!! Det känns dock lite tungt!!! jag gillar inte jobmöten men d e bara å bita ihop å komma igen!!! det brukar alltid dra ut på tiden åsså sitter man där å vill hem!! Hahahahaha!!!

Annars så har det inte hunnit med så mycket idag! Vet ej om jag berättade detta igår men jag har ju beställt sesong 2 av Beverlyhills!!!
Jag blev helt besatt nu när jag har plöjt igenom denna gammla favvo serie som jag nästan glömt bort existerade tills för några dagar sedan!!! tror det var 8a filmer på den !!! hihihihihi!!!

Idag kanske jag ska baka en lakritskaka med citron .... har aldri bakat någe dyligt men jag tänkte kanske ge den ett försök! vi ska ha middags gäster idag!! i form av svampis å hennes familj! d har 2 kids!! så jag antar att det blir Rockband för hela slanten!
Hunden ska få sova hos sina moffisar så han blir glad!!! han gillar nämligen inte Rockband så mycket...de där å trumma d tycker han inte låter npge vidare!!!

Nu tror jag att jag ska ta mej något å  äta å sedan ska jag ta å gå en sväng med hunden!!! sedan måste man handla lite med!!!

Ha en trevlig lördag!!! alles!!!! :O)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Den där citronkakan med lakrits har jag också recept på. Testa om den blir god. :) I mitt recept skulle man ha käck-bitar, men det stod inte hur många käck...

Kram!

2008-10-25 @ 11:55:11
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0