Operation övervåning....

Ja! idag e jag ledig!

Har varit till stan å typ varit in  i varenda affär men endra delen va d för stort el förtrångt! Det bästa storlekarna går först tydligen :O)

Jag blev kär i en långskjorta på Lindex men den var förstor å blev säckig! :O( efter d tappade jag lusten kan man säga!

Åkte hem å tog fram mina sista kanelbullar ur frysen å bjöd mamma & pappa på ist! å en kaffekopp! man kanske få göra en djupdykning i garderoben eller gå in till mamma på hennes jobb! hon jobbar med kläder! de har en jättesnygg långskjorta men den e DYR!!!!! blå / röd e den..... kanske få gå in dit imorrn en sväng på lunchen ändå!! :O)


Nu ska jag å sambon hålla på på övervåningen... ta bort lister å börja tapetsera! kanske vi blir klar innan jul :O) hahah!!!


Har tagit på mej extra jobb imorn å börjar 08:00 jag e mycket glad över det!!! :O) annars skulle jag ha börjat kl 14:00.... JAG e ju en morron människa!!! et är inte sambon :O) han kan bli irriterad på mej för att jag e så pigg!!! hahaha!!!


Igår på jobbet gjorde jag små CheezeCakes å 2 st olika sallader! en med skinka bulgur å en med kyckling pasta å go greens bönröra!! dom e jättegoda!!! finns i olika smaker!!!

+ Att det blev en vegetarisk lasagne med gorgonzola/mascarpone & en vanlig lasagne & en vegetarisk taccogratäng med cheddar ost! det blev min middag med igår! mycket mumsigt!!!


Nu ska jag gå å hjälpa sambon!!!


BAbaj!!!!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Var du tvungen att ha skjortan fort? Annars kan du kanske beställa från Lindex nätshop? Jag har beställt där ibland då jag saknar storlekar i affären och det är himla smidigt, men det tar ju 3-4 dagar för leverans till närmaste Lindexbutik.

Tjing!

Börjar bli förkyld igen... blääää! Jag hinner alltid precis komma igång med motionerandet och så blir jag hängig. Trist!

Kram!

2008-10-01 @ 14:56:14
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0