Master of söndag!

Tja!!!
Idag har jag å några jobbar kompisar varit på jobbet å städat!!! ska ju få ett gym!!! allt ifrån Crosstrainer å cykel, ett litet gym med en massa täning i ett.... åsså ett löpband å lite hantlar!!! så nu ska vi bygga muskler!!! :D nja...men kondisen lär ju bli bättre för jag kommer att nyttja detta!!!
Annars ska man gå å köpa ett på en sporthall å sedan ta sig från jobbet å dit....näää d e bättre att ha ett på jobbet!!!
Speciellt när man kan gå dit innan man ska hem! eller före....jag menar vi e ju redan på jobbet då!! :D

Till middag blev det toast skagen! å sallad!!! å nu till tv'n ikväll så har jag bakat kladdkaka!!! :O)

Imorrn släpper d biljetterna till Metallicas konsert!!! hahaha!!! jag e så glad att jag redan har dom! jag skulle kunna gå båda kvällarna! ;O).......

Nu ska jag lyssna lite på Metallica innan jag ska slänga mej in i duchen!!!

Hoppas ni alla har haft en trevlig söndag!!


Från Metallicas sommar turne 2007!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Kanon att ni får ett jobbgym! :) Det är perfekt att kunna utnyttja sånt på väg till eller från jobbet - eller varför inte på en frisvårdstimme? Ni har väl förhandlat er till det också? =)

Kram!

2008-10-20 @ 17:48:51
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0