Lördagskvällen....

Satt vi som några fån å spelade rockband! jag höll i micken jag!!! sjöng på expert! :O) det gick bra!!! sedan skulle sambon oxå göra det men det gick inge bra för han! :O) han blev röd i spelet å jag fick försöka trumma för att rädda han!!! hahaha!!! En eloge till Lars Ulrich som spelar trummor i Metallica.... det är inte det enklaste inte ens på easy!! ;O)

Idag vet jag inte riktig vad jag ska göra!
Har hört flera som inte fått tag i biljetter igår ang. AC/DC konserten.... de blev inte ens lagda i telefon kö..... åsså blir man jädrit förbannad när vissa kan köpa åt sig en hel hög biljetter å annonsera ut dom till 3995-st sittplats!! men jag läste någnstans att biljetter som inte hade hämtas ut innom 3 dagar skulle släppas igen... eller hur det var!!!
Det mesta jag betalade för några biljetter var när jag å sambon å en kompis köpte våra för 2000-st! men det var värt vartenda öre.....det e bätre när det gör utomhus konseter...varför kunde de inte vara på Ullevi i sommar ist???

Nu ska jag ta mej något att äta!!!

Hoppas ni får en trevlig söndag!!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Nä, men nu fattar jag inte? Fick ni inte tag på biljetter alltså?

2008-10-12 @ 20:18:22
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0