In löv.....

Dagens humör?: Fint här! förkylningen håller på att försvinna :O)

Gjort?:
Krattat löv...har ju en enormt stor tomt!! nu bakar jag lakrits kaka!!! doftar gott !!! :O)

Planer?: Vi ska till mamma å pappa på middag!! känns härligt!! å då ska jag bjuda på kakan!!

Ser på?: Dataskärmen åsså håller jag koll på ugnen.....

Lyssnar på?: Pink å So what!!

Läser?: En shoppoholiks bekännelser?? eller heter den nå annat?? hahaha

Dricker?: Coca cola faktiskt!!!

Äter?: Inget!! jag e faktiskt ganska sugen på mat nu!!

Sämsta?: Att man fortfarande är förkyld....

Bästa?: Enormt härligt väder ute!!! å det är snart november.....HAllå!!!!

Väder: Soligt å varmt!!! typ vårväder!!!!

JA där har ni en resume vad som händer här idag!!! 



Denna kaka har precis kommit ur ugnen å jag gatt ju smaka!!! å den var mycket god!! men jag tror nog att man kunde ha dubblat smeten!!! den blev lite platt!!! Men den vart grymt god!!!
Jättesnygga kort??? NÄÄÄÄ men jag har ju brottom med allt jag så d få duga !!
Mumms mumms!!! nu vet jag att jag kommer baka denna kaka igen!!

Nu hoppas jag att vi snart få åka å äta å att jag kanske får främmande utav bästisen ikväll!!! annars få jag pallra mej dit!!! jag har ju kakan!!! hihihihihi!!!

Kram bloggisar!!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Mmm, jag tyckte att den såg god ut. :)

Ska också testa den.

Kram!

2008-10-26 @ 17:11:29
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0