En torsdag som denna....

Ska här bakas!!! Cheescake som jag fått recept utav Camilla TACK!!!
Så jag tänkte baka sedan!! efter jag varit ute med hunden på en prommenad!!
Kallt är det ute!!! igår kom det liiiit snö!!!

Nu är snart den första av alla helger här med... Allhelgona, jul, nyår..... sedan är det 13 helgen påsk å sedan e det ju vår igen!!!

Hur mörk man än tycker att Denna årstid är så tycker jag att det brukar gå fort !!!
Men lite mysig är den med!!! hoppas att det kommer lite snö så det inte blir en jul utan snö!!! för det e ju extra kul när det komer snö!!!

Å på måndag ska jag premier tränai vårt gym med!!! hihihi!!! vad kul det ska bli!!!  det ska bli riktigt kul det dära!!!

Idag har det inte hänt så mycket här!!! det vanliga med jobb!!! Å vi har redan börjat planera jobb festen till jul.. å det infalle på min helg me...jobbarhelg!!! hej å hå säger jag!!! :D  Ett ganska bra coverband skulle det va me!!! ja vi få se hur det går med d!!!

Nä nu ska jag göra ett ryck!!!!

TjInG!!!!

Uppdatering...... nu är klockan snart 20:00 ...har hunnit med att baka en cheescake a la Linda! åsså har jag en Pecan paj i ugnen som jag tänkte bjuda mina jobbarkompisar på imorrn!! sponsrar de glassen har jag kakan!! :O).......


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Herregud vilken energi du har människa! =) Kan inte du komma och jobba hos oss? Du skulle verkligen bli uppskattad med alla dina kakor. (Jaa, ändå också så klart).

Kram!

2008-10-30 @ 20:10:40
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0