E man sjuk så E man....

:O( ja jag  fortfarande sjuk! inte ens hunden vill vara hemma med mej utan följde med pappsen hem! så här sitter jag i min ensamhet med värsta bihåle explotionen.... igår gjorde det så jädra ont så jag gick å la mej kring 21:00 å då hade jag typ sovit hela dagen!!!
Så jag blir hemma imorrn med!!! men jag ville verkeligen jobba!!! man få väl ta på sig lite extra sedan man har varit så här dålig!!! ska försöka med det!!! jag som skulle ha jobbat sketa mycket extra denna vecka! ja ni ser hur det kan bli! isället har jag kollat på Hem till gården, åsså har jag snart plöjt igenom Beverlyhills boxen! ja vad ska man göra då när man e dålig! förutom att sova!!! zzzzz zzzzz zzzzz zzzzz

Idag blev jag hemma själv med! sambon e på utbildning å sedan skulle han på hockey med jobbet så jag å min förkylning få tampas med oss själva idag! tur att jag har lite mat hemma!!! funderar på att ta fram en vegetarisk lasagne till middag idag!!!

Nä det har ju somsagt  inte hänt någe här dessa dagar...kanske kan jag föröka ta en nypa frisk luft imorrn om vädret tillåter!!!

Nu ska jag ta en djupdykning i frysen!!!

På återseende AAAAAAAAAAAtjoooooo    :O)
!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Det är verkligen trist att vara sjuk. Du kan inte passa på och städa lite smått? Jag brukar ha supersvårt att ligga stilla, jag går omkring och grejar med än det ena och än det andra...

Men självklart är det ju bättre att ligga stilla och vila.

Kram och krya på dig!

2008-10-23 @ 15:54:13
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0